آئودی TT شاید دوباره

به گزارش «دنیای خودرو» این روزها در بازار، خودروی اسپرت واقعی به طور انبوه وارد نمی‌شود. مسلما با ورود آئودی TT دو لیتری که 230 و 310 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، برای بسیاری افراد جذاب است.

کد : 1021
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394
print
نظرات : 0
آئودی TT شاید دوباره

حسین دلاور-آئودی TT جزو آن‌دسته از خودروهایی بود که مدتی در بازار حضور داشت، اما پس از مدت کوتاهی وارداتش متوقف شد. این خودرو در زمان عرضه مورد استقبال جوانان قرار گرفت، اما بعدها به علت ضعف در شبکه خدمات، محبوبیت خودش را از دست داد و امروز به عنوان ماشینی بدفروش از آن یاد می‌شود. حال که گروه صنعتی رامک خودرو، نماینده رسمی‌آئودی در ایران شده است، احتمالا بازاری را برای جوانان مرفه زنده می‌کند. نسل آخر TT که با شناسه 8S از سال 2014 عرضه شده است، می‌تواند حال و هوای خودروهای اسپرت را دگرگون کند. به گزارش «دنیای خودرو» این روزها در بازار، خودروی اسپرت واقعی به طور انبوه وارد نمی‌شود. مسلما با ورود آئودی TT دو لیتری که 230 و 310 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، برای بسیاری افراد جذاب است. این خودرو در کنار امکانات جذاب و دوست‌داشتنی، به سیستم چهار چرخ محرک هم مجهز است و از جعبه دنده S Tronic برای انتقال قدرت استفاده می‌کند. TT در نسخه کوپه و رودستر عرضه و به احتمال زیاد هم با دو ظاهر وارد ایران می‌شود. قیمت این خودرو در بازار حاشیه خلیج‌فارس حدود 190 هزار درهم است. احتمال دارد این خودرو در بازار ایران، با قیمت نزدیک به 300 میلیون تومان عرضه شود.

 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
اولین موافق باشید.
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

اولین نظر دهنده باشید آئودی TT شاید دوباره
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام
تبلیغ دی اس

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو