نگین سرویس؛ خدمتی به بلندای یلدا

شرکت نگین‌خودرو در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان، از شنبه 28 آذر تا 7 دی به مدت 9 روز کاری، کمپین بازدید محصولات رنو را با شرایط ویژه آغاز می‌کند. این بازدید دوره‌ای به طور رایگان برای مالکان خودروهای رنو انجام می‌شود و در صورت نیاز به خدمات اضافه 10درصد تخفیف لحاظ می‌شود.

کد : 1053
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394
print
نظرات : 1
نگین سرویس؛ خدمتی به بلندای یلدا

شرکت نگین‌خودرو در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان، از شنبه 28 آذر تا 7 دی به مدت 9 روز کاری، کمپین بازدید محصولات رنو را با شرایط ویژه آغاز می‌کند. این بازدید دوره‌ای به طور رایگان برای مالکان خودروهای رنو انجام می‌شود و در صورت نیاز به خدمات اضافه 10درصد تخفیف لحاظ می‌شود. همچنین تعویض روعن موتور 20درصد ارزان‌‌تر از همیشه برای مشتریان صورت می‌گیرد. به گزارش «دنیای خودرو» نادر وهاب آقایی، مدیر خدمات پس‌از‌فروش نگین‌خودرو، در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به این مسئله اشاره کرد که حتی خدماتی مثل صافکاری و نقاشی را با تخفیف 10درصد در این 9 روز به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین اضافه کرد با توجه به تعداد خودروهایی که از جانب نگین‌خودرو در کشور فروخته شده است، 28 نمایندگی رسمی این شرکت قابلیت ارائه خدمات را در زمان کافی با بهترین شرایط کیفی دارند. آقایی گفت: این نوع خدمات و کمپین‌ها از سال 86 در ایران پایه‌گذاری شده و نگین‌خودرو هم جزو آن شرکت‌هایی است که برای رعایت حقوق مشتری و جلب اعتماد آنها، این خدمات را با سبکی ویژه عرضه می‌کند. او افزود: نگین‌خودرو در مدت کوتاهی توانسته از شش نمایندگی خدمات پس از فروش به 28 مرکز خدماتی برسد و این روند افزایش شبکه خدمات پس از فروش هم چنان ادامه دارد. در همین راستا به زودی خدماتی جدید از شرکت نگین خودرو شاهد خواهید بودکه برای اولین بار در ایران اجرا می‌شود. یکی از این خدمات رفتن  سراغ مشتری قبل از بروز مشکل است. به شکلی که در دوره‌های مختلف با مشتری تماس گرفته می‌شود و خودرو قبل مواجه شدن با ایراد، بازدید می‌شود که نوعی پیشگیری از خرابی به حساب می‌آید. نوع دیگر این خدمات به این شکل ارائه می‌شود که خودروی سرویس شرکت در مراکز خرید و تجاری و برج‌های مسکونی، با هماهنگی مشتری حضور پیدا می‌کند و برخی سرویس‌ها و خدمات را در زمان بهینه به مشتری ارائه می‌دهد. این خدمات جدید به خودروهایی از این شرکت ارائه می‌شود که به از سه ماه قبل به بعد خودرویی را خریداری کنند و بابت این ویژگی از آن‌ها مبلغ اضافه‌ای دریافت نمی‌شود.
طبق نظر آقایی، خدمات پس از فروش یکی از بهترین راه‌های معرفی برند و جلب اعتماد است و نگین‌خودرو با مدیریت جدید، قصد جلب اعتماد واقعی بین مشتریان خود را دارد. از نکات جالب این نشست خبری این بود که مدیر خدمات پس از فروش نگین‌خودرو اعلام کرد این شرکت در بحث تامین قطعات یدکی خودرو مستقیم با شرکت مادر کار می‌کند و ارتباط با واسطه را در برنامه خود ندارد. مسئله جالب دیگر این است که شرکت نگین‌خودرو ارتباط بین صنعت و دانشگاه را بر قرار کرده است و این روزها در برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه سیستان‌و بلوچستان، مشغول انتقال دانش فنی رنو به دانشجویان است که بعدها از این دانش‌آموختگان در سیستم نگین‌خودرو استفاده می‌شود. 


 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
اولین موافق باشید.
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 1 نظر
مرتب سازی براساس

profileimage
مسعود اقبال
ارسال شده در در 12/16/2015 17:17:41

خیلی خوبه تبریک می گم که شاهده اندکی مشتری مداری و خدمات پس از فروش از طرف یکی از شرکت های خودروی ایران هستیم به امید روزی که همشون یاد بگیرین

ایران خودرو دیزل
تلگرام
تبلیغ دی اس
سورن ایران خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو