همایش خودرو‌های ژاپنی و آلمانی

از آخرین همایش اجرایی مربوط به تیم carxr حدود دوماه می‌گذرد. همایشی که بیشتر موضوع آن مربوط به افتتاحیه پیست جدید درگ بود تا یک گردهمایی و نمایش برای خودروها. اما این افتتاحیه مدتی طول نکشید که به اختتامیه انجامید و اعلام شد اجرای مسابقات در آن نقطه از اتوبان انجام نخواهد شد.

کد : 1102
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394
print
نظرات : 0
همایش خودرو‌های ژاپنی و آلمانی

جواد اسدی-از آخرین همایش اجرایی مربوط به تیم carxr حدود دوماه می‌گذرد. همایشی که بیشتر موضوع آن مربوط به افتتاحیه پیست جدید درگ بود تا یک گردهمایی و نمایش برای خودروها. اما این افتتاحیه مدتی طول نکشید که به اختتامیه انجامید و اعلام شد اجرای مسابقات در آن نقطه از اتوبان انجام نخواهد شد. به هرحال اعضای این سایت و انجمن درگ مدتی بود یکدیگر را ملاقات نکرده بودند و آن‌هایی که آشنایی قبلی نداشتند، از یکدیگر بی‌خبر بودند. به همت تیم کار ایکس آر و در صدر آن علیرضا دلجو این برنامه برای اواخر ماه آذر برنامه‌ریزی شد و مکان آن نیز یکی از میعادگاه‌های ماشین‌بازان در نظر گرفته شده بود. مجتمع خودرویی البرز که مسئولان آن در افتتاحیه کم‌و‌کاستی نداشتند و با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد. سرانجام 27 آذر و موعد حضور در این همایش رسیده بود و پس از یک مسابقه بسیار عادی در یک صبح جمعه، این همایش می‌توانست خاطره بد صبح آن روز را از یاد ببرد. ورودی این مجموعه همراه بود با یک نمای عالی که در صدر آن چهار نمونه از سالم‌ترین M3‌های پایتخت با کد اتاق E46 در رنگ‌هایی شبیه به هم چیده شده بود. اما بین سه نمونه نقره‌ای، یک نمونه با یک رنگ سبز بسیار خاص بود که با ترکیب رنگ کرمی داخلی آن خوشامدگویی گرمی به بینندگان می‌گفت. اما اگر می‌خواهید خودرو‌های خاص‌تری ببینید باید به سمت تعمیرگاه مخصوص ب‌ام‌و و آن نمای خاص ساختمان با طرح جلو پنجره مخصوص بروید. جایی که دو دستگاه لکسوس IS 250 f-sport با رنگ‌های قرمز و سفید و یک دستگاه ب‌ام و 428 گرن کوپه با رنگ آبی در کنار هم پارک شده بودند. اما هر دو خودروی لکسوس و بی‌ام و از خاص‌ترین‌های پایتخت هستند و با کیت بدنه ظاهری به مراتب جذاب‌‌تر از قبل دارند. لکسوس قرمز رنگ با بادی‌کیت ژاپنی لکسون و رینگ‌های Vossen و ب‌ام‌و آبی با فلپ‌های کربنی رینگ‌ها After Market دو رقیب از دو دنیای متفاوت هستند. در میان دیدن آن دو بودیم که صدای اگزوز یک ژاپنی دیگر تمام نگاه‌ها را به خود جذب کرد. یک دستگاه میتسوبیشی لنسر Evo8 با رنگ آبی وارد مجموعه شد که اتفاقا جزو نمونه‌های نادر این برند در داخل کشور به حساب می‌آید. هنگامی که پورشه 911 کامران واقف که چند مقام قهرمانی در رشته درگ دارد، در کنار این ژاپنی‌ها قرار گرفت،  دیگر نمی‌شد حرفی زد. تنها باید این هماهنگی را تماشا کرد. انتظار صحنه‌ای به این زیبایی را تا وقتی به انتهای مجموعه نرسیدیم، نداشتیم. اما در میان خاص‌ترین مرسدس Slk 55 AMG با موتور 5.5 لیتری هشت سیلندر، کلاسیک‌هایی از برند ب‌ام‌و و تویوتا قرار داشتند که نکته جالب آن‌ها رنگ خودرو‌ها با ترکیبی غیر تکراری بود. حدود 10 خودرو با رنگ‌های متفاوت. به هرحال با وجود برف غافلگیرکننده و سردی هوا، استقبال بسیار خوبی چه از طرف تماشاگران و چه از طرف شرکت‌کنندگان را شاهد بودیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های بیشتر و ایجاد کلوپ‌های ترکیبی بتوانیم بیشتر به فرهنگ خودرو رنگ ببخشیم و رفاقت را به جای رقابت در کلاس‌های مختلف خودرویی جایگزین کنیم. در پایان از سایت CARXR و MAX SPEED برای هماهنگی و ایجاد این نیز تشکر ویژه‌ای می‌کنیم. 







 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
اولین موافق باشید.
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

اولین نظر دهنده باشید همایش خودرو‌های ژاپنی و آلمانی
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام
تبلیغ دی اس

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو