قلبی شبیه گودزیلا

اینفینیتی به‌عنوان زیرمجموعه نیسان مشغول به‌کار است و در این میان با همکاری نیسان قصد دارد سری جدیدی از انجین‌های شش سیلندر را برای سری VQ استفاده کند. به‌تازگی فقط از خود انجین رونمایی شده که خورجینی، شش سیلندر و حجمی برابر با 3 لیتر دارد. 

کد : 1111
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دي 1394
print
نظرات : 0
قلبی شبیه گودزیلا

جواد اسدی-اینفینیتی به‌عنوان زیرمجموعه نیسان مشغول به‌کار است و در این میان با همکاری نیسان قصد دارد سری جدیدی از انجین‌های شش سیلندر را برای سری VQ استفاده کند. به‌تازگی فقط از خود انجین رونمایی شده که خورجینی، شش سیلندر و حجمی برابر با 3 لیتر دارد. حجم انجین‌های خودرو در شرایط ایده‌آل (مصرف سوخت و ...) برابر است با تعداد سیلندر تقسیم بر دو و نیسان سعی بر رعایت اصول محیط‌زیستی در کنار قدرت و گشتاور کافی دارد. این انجین که سایز بلوک آن تقریبا برابر با یک انجین دولیتری در بازارهای دیگر است، احتمالا در سری‌های بعدی نیسان نیز به‌کار برده شود و این نشان از طراحی بدون نقص آن در طول دو سال گذشته است. نمونه 3.7 لیتری آن می‌تواند 330 اسب‌بخار بسته به نوع نرم‌افزار خودرو تولید کند. خبر خوش برای طرفداران گودزیلای نیسان یا همان مدل معروف GT-R این است که این موتور یک نسخه توئین‌توربو نیز برای معرفی آماده کرده است که قرار است با انجین فعلی آن با کد VR در نسل بعدی آن جایگزین شود. این انجین در صورت تولید برای نسل بعدی باید قدرتی نزدیک به شش‌صد اسب‌بخار داشته باشد که گویا نسل بعدی GT-R این خودرو به صورت هیبرید به بازار خواهد آمد. 

 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
اولین موافق باشید.
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

اولین نظر دهنده باشید قلبی شبیه گودزیلا
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام
تبلیغ دی اس

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو