گزارشی از رونمایی موتورسیکلت‌های بنللی در تهران

شیرهای ایتالیایی در خیابان!

شرکت نیکران موتور پاسارگاد به‌عنوان نماینده بنللی در ایران، با اعلام داشتن برنامه برای راه‌‌اندازی خط تولید مدل‌های رونمایی شده در مراسم، خبر از کاهش قیمت نهایی محصولات بنللی در کشور داشت.
کد : 1578
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 بهمن 1394
print
نظرات : 4
شیرهای ایتالیایی در خیابان!

روزنامه دنیای خودرو-جواد اسدی : جمعه هفته گذشته در سالن همایش‌های صداوسیما مراسم افتتاحیه برند ایتالیایی بنللی برگزار شد که اجرای مراسم بر عهده رضا رشیدپور بود و اصحاب رسانه برای دیدار از محصولات مختلف بنللی ایتالیا، به این مراسم دعوت شده بودند. مراسم اصلی این رونمایی در حالی اتفاق افتاد که مهمانان ویژه‌ای از ایتالیا و ژاپن به مراسم دعوت شده بودند و این نشان از اهمیت بازار ایران برای برندهای مختلف دارد. ریکاردو گستس مدیر مارکتینگ بنللی از سخنرانان این مراسم بود که بخش عمده‌ای از صحبت‌های او درباره فرهنگ‌سازی و بهینه‌سازی کیفیت موتورسیکلت‌سازی ایران بود. در ادامه گستس از همکاری متقابل با قهرمانان موتورسواری ایران خبر داد و اینکه از این به بعد قرار است بیشتر محصولات این برند را در مسابقات کشوری ببینیم. شرکت نیکران موتور پاسارگاد به‌عنوان نماینده بنللی در ایران، با اعلام داشتن برنامه برای راه‌‌اندازی خط تولید مدل‌های رونمایی شده در مراسم، خبر از کاهش قیمت نهایی محصولات بنللی در کشور داشت.
در ادامه نماینده‌هایی از آرکی ژاپن و پیرلی ایتالیا که به ترتیب سازنده زنجیر انتقال قدرت و لاستیک‌های بنللی بودند، به خریداران اطمینان دادند که بهترین خدمات را برای خرید آن‌ها ارائه خواهند داد. 

شناسنامه بنللی 
برند بنللی در سال 1911 به کمک شش برادر ایتالیایی در شهر پسارو تاسیس شد که نماد این برند، یک شیر به همراه سه ستاره است که ستاره‌ها نشان‌دهنده تعداد قهرمانی‌های آنتونیو بنللی در مسابقات جهانی سال‌های 1927، 1928 و 1930 موتور سواری است. 
شیرهای ایتالیایی
در این مراسم، از سه مدل محصولات بنللی رونمایی شد که مدل‌های TNT15، TNT25 و TNT250 بودند که در دسته «خیابانی» جای می‎‌گیرند. مشخصات فنی این سه محصول به شرح زیر است:

TNT15:148 سی‌سی

این موتور تک‌سیلندر چهار زمانه دو سوپاپه است که 12 اسب بخار قدرت دارد و از سیستم سوخت کاربراتوری بهره می‌برد. این موتور از جعبه دنده 5 سرعته، نیرو را از طریق زنجیر انتقال می‌دهد و حداکثر تا 100 کیلومتر بر ساعت می‌تواند سرعت بگیرد و 150 کیلوگرم بار را جابه‌جا کند. ظرفیت باک این موتور، 16 لیتر است.





TNT25:249 سی‌سی

این موتور تک‌سیلندر چهار زمانه چهار سوپاپه است که 25 اسب بخار قدرت دارد و از سیستم سوخت انژکتور برقی بهره می‌برد. این موتور از جعبه دنده 6 سرعته، نیرو را از طریق زنجیر انتقال می‌دهد و ظرفیت باک این موتور، 17 لیتر است.



 

TNT250:249 سی‌سی

این موتور دو سیلندر چهار زمانه، هشت سوپاپه است که 31.5 اسب بخار قدرت دارد و از سیستم سوخت انژکتور برقی بهره می‌برد. این موتور از جعبه دنده 6 سرعته، نیرو را از طریق زنجیر انتقال می‌دهد و ظرفیت باک این موتور، 16 لیتر است که توان حمل بار تا 196 کیلوگرم را دارد.


 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
موافق
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 4 نظر
مرتب سازی براساس

profileimage
حسین
ارسال شده در در 04/27/2016 17:30:45

بده

profileimage
aman
ارسال شده در در 02/10/2016 21:28:31

TNT15:148 سی‌سی 7میلیون تومان
TNT25:249 سی‌سی9میلیون تومان
TNT250:249 سی‌سی13 میلیون تومان
با این قیمت ها قشر کم درامد باید همون موتورای هندی خودشونو سوار شن در ضمن باید اشاره کنم این موتور ها همه تولید چین اند و فقط یک مدل از 6 مدل معرفی شده ساخت ایتالیا است که آن هم حجم بالای 1000 سیسی دارد

profileimage
ایمان
ارسال شده در در 02/10/2016 15:11:31

ایول، بالاخره یک شرکت اروپایی قبل از مستحکم شدن جو پسابرجام ریسک کرد و با قدرت وارد بازار ایران شد ! واقعا جالبه..امیدوارم حداقل در بازار موتورسیکلت که به انحصار ایران خودروها وغیره کشیده نشده ، قیمت گذاری واقعی برای محصولات این شرکت اجرا بشه تا جوونترا بتونن یکم استفاده کنن و مثل ما دهه شصتیا عقده ای نشن ؛)

profileimage
amiraslzad
ارسال شده در در 02/10/2016 13:24:25

باسلام
به نظر من اینکه با وارد کردن ویا تولید این برند انقلابی در خیابانهای تهران خواهدشدوامیدوارم هرچه سریعتر موتورهای هندی را ازرده خارج بکنه
انشاالله بتونم روزی TNT250 سوارشم وپوز پالس سوارارو بزنم

تبلیغ دی اس
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو