قیمت «پژو»های جدید بالا نیست

قیمت‌های تعیین‌شده برای پژو 301، 208 و 2008 که قرار است از سال آینده تولید آنها آغاز شود با توجه به وضعیت فعلی قیمت ارز و بسیاری دیگر از فاکتورها صورت گرفته است. قدر مسلم اگر به‌طور مثال قیمت ارز تغییر پیدا کند، قطعا قیمت‌های تعیین‌شده هم تغییر خواهند کرد.
کد : 1830
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394
print
نظرات : 2
قیمت «پژو»های جدید بالا نیست

روزنامه دنیای خودرو: مدیرعامل ایران‌خودرو اعتقاد دارد نرخ‌های تعیین‌شده برای پژوهای جدیدی که قرار است از سال آینده در کشور تولید شود، اصلا «زیاد» نیست.
هاشم یکه‌زارع با بیان این مطلب افزود: نرخ‌های تعیین‌شده گرچه احتمال دارد در هنگام عرضه «تغییر» پیدا کند اما قیمت‌هایی که عنوان شد، به‌صورت عادلانه تعیین شده است.
وی درباره شرایط قیمت‌گذاری خودروهای پژو که قرار است در آینده‌ای نزدیک در ایران مونتاژ شود، اظهار کرد: برخی قیمت تعیین‌شده توسط ایران‌خودرو را با قیمت‌های تعیین شده در دیگر کشورهای همسایه مقایسه می‌کنند اما ملاک ایران‌خودرو درباره قیمت‌گذاری این خودروها در ایران، به دست آمدن یک قیمت عادلانه است که هم کفاف هزینه‌های جاری را دهد و هم حاشیه سود حداقلی نصیب ایران‌خودرو کند.
یکه‌زارع با بیان اینکه احتمال تغییر قیمت‌های تعیین شده در موعد عرضه به بازار وجود دارد، توضیح داد: قیمت‌های تعیین‌شده برای پژو 301، 208 و 2008 که قرار است از سال آینده تولید آنها آغاز شود با توجه به وضعیت فعلی قیمت ارز و بسیاری دیگر از فاکتورها صورت گرفته است. قدر مسلم اگر به‌طور مثال قیمت ارز تغییر پیدا کند، قطعا قیمت‌های تعیین‌شده هم تغییر خواهند کرد.

پیش‌بینی کاهش هزینه تولید خودرو در سال 95
نایب‌رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی خودرو گفت: چنانچه دولت و مجلس موانع  موجود در فضای کسب‌و‌کار را برطرف نکنند، عملا رغبتی برای سرمایه‌گذاری خارجی در ایران ایجاد نخواهد شد.
احمدرضا رعنایی با توجه به تاثیر شرایط موجود بر حضور جدی‌تر سرمایه‌گذاران خارجی اظهار کرد: هر چند اجرای برجام می‌تواند تا حدودی در بهبود شرایط کنونی و عبور از رکود اقتصادی نقش موثری ایفا کند اما مسلما حضور شرکت‌های خارجی و سرمایه‌گذاری آنان در اوضاع فعلی کسب‌و‌کار، ارتباط تنگاتنگی با سیاست دولت و فراهم کردن بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی دارد.
وی افزود: اینکه دولت پس از برجام کماکان سیاست‌های انقباضی را ادامه دهد و سیاست‌های انبساطی پولی را اعمال نکند یقینا موجب آسیب به بخش‌های اقتصادی و تولیدی در کشور خواهد شد.


 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
andموافق
یک مخالف
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 2 نظر
مرتب سازی براساس

profileimage
مهمان
ارسال شده در در 03/08/2016 17:35:42

من واقعا از این وضعیت متعجبم!!!!
چرا باید سود حداقل 30 میلیون تومان باشد!!!!
قیمت عادلانه یعنی قیمتی که برای مردم هم قابل قبول باشه نه برای شرکت ها!
اگر شرکت های ایرانی نخوان این وضعیت رو تغییر بدن بعد از خصوصی شدن قادر به رقابت با شرکت های دیگر نخواهند بود و در اون صورت اتفاقی که خیلی باید خیلی وقت پیش می افتاد می افته.(شرکت های ایرانی ورشکسته میشوند)

profileimage
مهمان
ارسال شده در در 03/08/2016 17:35:16

من واقعا از این وضعیت متعجبم!!!!
چرا باید سود حداقل 30 میلیون تومان باشد!!!!
قیمت عادلانه یعنی قیمتی که برای مردم هم قابل قبول باشه نه برای شرکت ها!
اگر شرکت های ایرانی نخوان این وضعیت رو تغییر بدن بعد از خصوصی شدن قادر به رقابت با شرکت های دیگر نخواهند بود و در اون صورت اتفاقی که خیلی باید خیلی وقت پیش می افتاد می افته.(شرکت های ایرانی ورشکسته میشوند)

سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام
تبلیغ دی اس

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو