محصول جدید برلیانس در ایران قیمت‌گذاری شد

جلوی این خودرو، از نظر طراحی زیاد باب میل افراد نیست، ولی طراحی عقب آن به آلفارومئو میتو شباهت بسیاری دارد. البته طراحی چراغ‌های عقب دقیقا گرد نبوده و تنها فرق عقب میتو با H220 رعایت شده است.

کد : 1950
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395
print
نظرات : 4
محصول جدید برلیانس در ایران قیمت‌گذاری شد

روزنامه «دنیای خودرو»-حسین دلاور: گروه خودروسازی سایپا که چند وقتی است برلیانس H220 را به نمایشگاه‌های خودرو می آورد، سرانجام قیمت این خودرو را اعلام کرد. این خودرو که نسخه هاچ‌بک برلیانس H230 محسوب می‌شود، قرار است به‌زودی به بازار خودرو وارد شود. با توجه به ابعاد H220 می‌توان فهمید که این ماشین بیشتر برای استفاده‌های شهری طراحی شده است. جلوی این خودرو، از نظر طراحی زیاد باب میل افراد نیست، ولی طراحی عقب آن به آلفارومئو میتو شباهت بسیاری دارد. البته طراحی چراغ‌های عقب دقیقا گرد نبوده و تنها فرق عقب میتو با H220 رعایت شده است. در اصل قسمت عقب خود در بحث طراحی تا حد زیادی سبک جلوی خودرو را دنبال می‌کند. H220 از نظر فنی به موتور 1/5 لیتری 102 اسب‌بخار و گشتاور 138 نیوتون‌متری مجهز است. قدرت این موتور توسط یک گیربکس پنج دنده دستی یا شش سرعته AMT به چرخ های جلو منتقل می شود. در زمینه امکانات، برلیانس H220 در سطح معقولی قرار دارد. دو کیسه هوا، سانروف، فرمان برقی، کامپیوتر سفر، ترمز ABS و EBD، فرمان برقی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی و... از امکانات این خودرو است که در نسخه اتوماتیک نیز وجود دارد. طراحی داخلی H220 به نسبت در حد شایسته‌ای ست و می‌تواند نظر مشتریان زیادی را جلب کند. مانند H230 که تا امروز توانسته است، نظر تعدادی از مشتریان خودروهای سدان را به سمت خود بکشاند. شرکت سایپا قیمت برلیانس H220 را در مدل دنده‌ای، 38 میلیون تومان قیمت‌گذاری و بهای مدل اتوماتیک را 43 میلیون و 400 هزار تومان اعلام کرده است. در این رده‌قیمتی خودروی اتوماتی دیده نمی‌شود که در بازار حضور داشته باشد. ولی به احتمال قوی آغاز ثبت‌نام این خودرو و دانگ‌فنگ H30 کراس در رده‌قیمتی زیر 45 میلیون تومان، می‌تواند رقابت خوبی را بین ایران‌خودرو و سایپا راه بیندازد. راین V5 هم قرار است تا چند وقت دیگر در نسخه اتوماتیک با قیمت حدودی 44 میلیون تومان به بازار بیاید.




 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
یک موافق
این را دوست ندارم.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 4 نظر
مرتب سازی براساس

profileimage
mk
ارسال شده در در 04/16/2016 17:29:38

واا به نظر من خودروهای جینی سگش به خودروهای داخلی شرف داره. من نمیدونم چرا مردم گیر دادن خودروی چینی نخرید. اقا ظاهر خوب داره. موتوری هم که اگر ضعف داره خودروهای داخلی هم خیلی ضعف دارن. فقط فرقشون اینه که خودروهای اشغال داخلی لوازم یدکیش تو سوپر مارکتم هست اما چینی سخت و قیمت بالا گیر میاد

profileimage
Omid
ارسال شده در در 04/12/2016 14:35:43

وقتی خودروهای حداقل طراحی 10 سال پیش(ال 90) دارن و خودروهای معمولی خودروسازهای خوب هم چند برابر قیمت واقعی شان قیمت دارن،خودروهای زیر متوسط چینی بدون اصل و نصب(کپی هایی مسخره از خودروهای خوب) میشن بورس بازار متوسط!

profileimage
سعید
ارسال شده در در 04/12/2016 13:26:52

بنظر من پول دادن برای ماشین چینی دور ریختن پوله

profileimage
Benjamin
ارسال شده در در 04/12/2016 13:10:01

ما کجا و چین کجا؟

سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام
تبلیغ دی اس

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو