بنتلی و مشتریان جوان

بنتلی هم به دنبال جلب‌نظر مشتریان جوان

به باور استفن سیلاف، مدیر جدید طراحی بنتلی، این کمپانی باید شیوه‌هایی جدید را برای جذب مشتریان جوان‌تر پیدا کند. سیلاف که تازه سال گذشته به بنتلی پیوسته، در همین مدت کوتاه روی کانسپت اسپید 6 و مدل شاسی‌بلند بنتایگا کار کرده است.

کد : 2184
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395
print
نظرات : 0
بنتلی هم به دنبال جلب‌نظر مشتریان جوان
ADMIN

خبرنگار

09393697703@gmail.com

بنتلی هم به دنبال جلب‌نظر مشتریان جوان

علی  منصوری-دنیای خودرو: به باور استفن سیلاف، مدیر جدید طراحی بنتلی، این کمپانی باید شیوه‌هایی جدید را برای جذب مشتریان جوان‌تر پیدا کند. سیلاف که تازه سال گذشته به بنتلی پیوسته، در همین مدت کوتاه روی کانسپت اسپید 6 و مدل شاسی‌بلند بنتایگا کار کرده است. به‌طور خاص باید گفت که اسپید 6 به عنوان یک تست اولیه برای تفسیر جوان‌پسندانه جدید از ارزش‌های برند بنتلی در نظر گرفته می‌شود. «برای این‌که کاملا واضح منظورم را برسانم باید بگویم که من به هیچ‌وجه به دنبال تغییر یا خدشه وارد کردن به میراث برند بنتلی نیستم، بلکه باید در نظر داشته باشیم که بنتلی همواره در حال بهبود و پیش رفتن بوده است. این موضوع به آن معناست که ماموریت کنونی ما جذاب کردن محصولات بنتلی برای مخاطبان جوان‌تر و ثروتمند است. »مساله تغییر صرف نیست، بلکه یافتن شیوه‌های جدید برای تفسیر خواسته مشتریان‌مان است. ما در اینجا یک تیم طراحی بزرگ و بین‌المللی داریم و در آن طراحانی از 20 ملیت حضور دارند و از طرفی کار ما طراحی برای یک برند بین‌المللی است پس باید سلایق و خواسته‌ها را در محصولات‌مان منعکس‌کنیم.

به گفته سیلاف پیشرفت‌های تکنولوژیک موجب بیشترین تغییرات در کابین خودروهای بنتلی شده‌اند. «این‌گونه است که بزرگترین و موثرترین تغییرات می‌تواند به وجود آید. بدون یک موفقیت تکنولوژیک من تنها به تفسیر مجدد آنچه داشته‌ایم بپردازیم اما با نوآوری می‌توانیم تغییری چشمگیر و عمده را شاهد باشیم.» البته او بر این نکته تاکید کرد که بنتلی نمی‌خواهد مثل آئودی بیش از حد دیجیتال شود!  

 

 

برجسب ها : خودرو

 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
یک موافق
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

اولین نظر دهنده باشید بنتلی هم به دنبال جلب‌نظر مشتریان جوان
تبلیغ دی اس
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو