تولید انبوه رنو ساندرو استپ‌وی آغاز شد

تولید انبوه رنو ساندرو استپ‌وی آغاز شد

رنو ساندروی استپ‌وی به عنوان یک هاچ‌بک کراس روز گذشته در شرکت پارس‌خودرو رونمایی و تولید انبوه آن به صورت رسمی با حضور برخی مسئولان آغاز شد. 

کد : 2608
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395
print
نظرات : 0
تولید انبوه رنو ساندرو استپ‌وی آغاز شد
ADMIN

خبرنگار

relations@autoworld.ir

تولید انبوه رنو ساندرو استپ‌وی آغاز شد
حسین دلاور-دنیای خودرو:رنو ساندروی استپ‌وی به عنوان یک هاچ‌بک کراس روز گذشته در شرکت پارس‌خودرو رونمایی و تولید انبوه آن به صورت رسمی با حضور برخی مسئولان آغاز شد. ساندروی استپ‌وی در رسته خودروهای هاچ‌بک کراس یا همان شبه شاسی‌بلندها قرار می‌گیرد و از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی با رنو ساندروی هاچ‌بک دارد. در مدل دنده‌ای، گیربکس این خودرو تقویت شده است و عملکرد متفاوتی نسبت به مدل هاچ‌بک معمولی دارد. همچنین گیربکس اتوماتیک این خودرو که چهار‌دنده اتوماتیک و تیپ‌ترونیک است، با وزن و شرایط خودرو سازگار شده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در کمتر از 12 ثانیه با در نظرگیری شرایط استاندارد ثبت می‌کند. موتور استپ‌وی از نوع «کا 4 ام»است که سال‌ها در بازار ایران جواب داده و 6/1 لیتر حجم دارد. هم‌چنین توان این موتور 105 اسب‌بخار و 140 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. از نظر کیفی ساندروی استپ‌وی با استانداردهای رنو فرانسه تطبیق داده شده و نمره قبولی بالایی را از کمپانی مادر دریافت کرده است. همچنین تست‌های انجام‌شده در مراکز ایرانی، با توجه به استانداردهای رنو است که شرایط به نسبت سختی دارد. از نظر امکانات، این خودرو هاچ‌بک کراس در سطح معمولی قرار دارد و امکانات پایه‌ای چون دو کیسه هوا، شیشه‌های برقی، آینه جانبی برقی، سیستم صوتی «سی دی
»، »«ام پی تیری»و «یو اس بی»با چهار باند، مه‌شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان و... در ساندروی استپ‌وی دیده می‌شود. از نظر ابعاد کلی استپ وی تفاوتی با ساندروی معمولی ندارد و تنها کمی ارتفاع آن افزایش پیدا کرده است. ولی در بحث ظاهر، باربند به آن اضافه شده و فرم سپر جلو و عقب تغییر کرده است. برخلاف ساندروی دنده‌ای و اتوماتیک که در بخش ظاهری، در رنگ دستگیره، آینه و ضربه‌گیر در تفاوت دارند، این مساله در ساندروی استپ‌وی دیده نمی‌شود و از روی ظاهر نمی‌توان نسخه دنده‌ای و اتوماتیک آن را تشخیص داد. تنها تفاوت دنده‌ای و اتوماتیک، در برچسبی است که زیر نوشته «ساندرو»روی در صندوق عقب نصب شده است و در مدل اتوماتیک کلمه «ای تی»دیده می‌شود. این بار قرار است طیف رنگ‌های ساندروی استپ‌وی بیشتر از مدل معمولی باشد و از همان ابتدا رنگ سفید، مشکی و نقره‌ای در خط تولید قرار گیرند. قرار است به‌زودی رنگ قرمز، سرمه‌ای و خاکستری نیز به مجموع رنگ‌های این هاچ‌بک کراس فرانسوی اضافه شوند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مدل دنده‌ای رنو ساندروی استپ‌وی قیمتی کمتر از 47 میلیون تومان و مدل اتوماتیک کمتر از 53 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. با توجه به سلیقه این روزهای بازار و سابقه خوش ساندرو، پیش‌بینی می‌شود نسخه استپ‌وی این خودرو نیز فروش خوبی را در بازار ایران داشته باشد. پیمان کارگر، مدیرعامل شرکت رنوپارس در جمع حاضران اعلام کرد: سیاست رنو در بازار ایران این است که هر سال یک محصول جدید را برای تولید معرفی کند. حدود 10 ماه پیش رنو ساندرو معرفی شد و حال نسخه استپ‌وی آن به بازار ایران می‌آید. امید است که این برنامه تولید با همکاری شرکای ایرانی رنو قوت گیرد.





برجسب ها : خودرو

 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
اولین موافق باشید.
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

اولین نظر دهنده باشید تولید انبوه رنو ساندرو استپ‌وی آغاز شد
تلگرام
تبلیغ دی اس
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو