تبلیغات تازه خودروساز آلمانی در نیوکمپ

جدیدترین مدل‌های آئودی زیرپای بازیکنان بارسلونا

کد : 2760
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395
print
نظرات : 0
جدیدترین مدل‌های آئودی زیرپای بازیکنان بارسلونا
ADMIN

خبرنگار

relations@autoworld.ir

تبلیغات تازه خودروساز آلمانی در نیوکمپ 
جدیدترین مدل‌های آئودی زیرپای بازیکنان بارسلونا
سیران سعدی-دنیای خودرو:آئودی در هر جایی که ستاره‌ها حضور دارند ردپای خود را به جای می‌گذارد، از جمله در دنیای فوتبال. این غول خودروساز آلمانی در آخرین رویداد تبلیغاتی خود به ستارگان تیم پرطرفدار بارسلونا آخرین و جدیدترین مدل‌های خود را اهدا کرده است؛ سهم مسی و سوارز آئودی مدل «کیو7»بود و سهم نیمار هم مدل «آر اس7». 
 به گزارش روزنامه «دنیای خودرو»، چند روز پیش خودروسازی بزرگ آلمان‌ها یعنی آئودی یک برگ برنده تبلیغاتی جدید رو کرد و با اهدای خودروهایش به ستاره‌های تیم فوتبال بارسلونا، نام خود را بار دیگر در اذهان همه فوتبال دوستان و مردم جهان پرطنین کرد. آئودی آخرین مدل‌های خودرویی خود را برای فصل2016-2017 به ستارگان این تیم اهدا کرده است. البته این اولین بار نیست که آئودی به بازیکنان این تیم خودروهایش را می‌دهد. دو سال قبل هم آئودی در رویدادی مشابه برای تبلیغ خودروهایش این اقدام را انجام داده بود.
«ماشین‌های مثلث «ام اس ان
در چند سال گذشته مثلث مسی، سوارز و نیمار بهترین خط حمله تاریخ بارسلونا و حتی فوتبال جهان بوده و هست. این ستاره‌های بارسلونا اهل رانندگی و ماشین‌بازی هم هستند و سوار بهترین‌های دنیای خودرو می‌شوند. لیونل مسی عاشق مازراتی و کادیلاک است و رانندگی با فراری 430 اسپایدر را هم تجربه کرده است. لوئیس  سوارز به خودروهای شاسی‌بلند علاقه‌مند است و دارای ب‌ام‌و ایکس5، یک بلک‌ادیشن و رنجروور ایووک است. نیمار هم عاشق ماشین‌های لوکس است و یکی از خودروهای لوکس و گران‌قیمت او فراری 458 قرمز رنگ است و با ماشین ولوو و پورشه هم رانندگی کرده است. مسی حالا از آئودی، یک آئودی «کیو7»سفید دریافت کرده است که 75 هزار یورو قیمت دارد. سوارز هم همین مدل را با رنگ خاکستری دریافت کرده است. این خودروی نسبتا بزرگ ۳ ردیف با ظرفیت ۷ سرنشین دارد. «کیو7»سرعت بالایی دارد و خودرویی چابک و روان است.  نیمار اما مسیر دیگری را رفت. او یک آئودی «آر اس7»آبی گرفته که قیمت آن 135 هزار یورو است. این خودرو موتور دوقلوی توربوشارژ دارد و از سیستم فیلتر هوای اسپرت «بی ام سی»برای کاهش شدید وزن خودرو استفاده کرده است. آئودی «آر اس7»با رنگ‌هایی خاص دارای اگزوز تمام تینانیوم است. جالب این‌که حدود یک ماه قبل در اولین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، رقبای ریاست جمهوری آمریکا که با حمایت آئودی برگزار شد، این شرکت خودروسازی این مدل آئودی را تبلیغ کرد.
آئودی «آ7»در خط دفاع
خاویر ماسکرانو مدافع آرژانتینی، جرمی متیو مدافع فرانسوی، ترشتگن دروازه‌بان آلمانی هم آئودی «آ7»دریافت کردند. رنگ ماشین اولی خاکستری، دومی خاکستری نقره‌ای و سومی هم مشکی بود و قیمت آن 70 هزار یورو است. به این ترتیب آئودی «آ7»در خط دفاعی بارسلونا طرفداران بیشتری داشت. آئودی «آ7»مدل ۲۰۱۵ است و به موتور سوپرشارژ ۶ سیلندر با قدرت ۳۱۰ اسب‌بخار مجهز است.
 اقبال بالا به آئودی «کیو7»
جدا از مسی و لوئیس  سوارز سایر ستاره‌های بارسلونا هم به آئودی «کیو7»اقبال زیادی نشان دادند. دنیس سوارز جوان و امنیتی که جزو تازه‌واردهای بارسلونا هستند، هرکدام یک «کیو7»با رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای دریافت کردند.
نسل قدیمی‌تر بارسلونا یعنی رافینیا، پیکه، ویدال، آردا توران، اندرس اینیستا، ایوان راکیتیچ و جوردی آلبا هم «کیو7»دریافت کرده‌اند، با این تفاوت که رنگ ماشین راکیتیچ و آلبا کمی خاص‌تر و رنگ ماشین اولی زرد و دومی آبی بود.
آئودی «آر اس  کیو3»آقای سرمربی
لوئیس  انریکه، سرمربی موفق بارسلونا یک آئودی «آر اس  کیو3» سفید دریافت کرده که قیمت آن 70 هزار یورو است. ماشین انریکه پنج‌سیلندر است و قدرتی برابر ۳۶۲ اسب‌بخار دارد. این مدل ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. با توجه به قدرت اضافه‌ای که در اختیار آئودی «آر اس  کیو3» قرار گرفته، این مدل می‌تواند ۰/۴ ثانیه زودتر از مدل قبلی خودش به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت در این مدل از ۲۵۰ به ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرده است. 
علاوه بر انریکه، لوکاس دینه بازیکن فرانسوی تازه‌وارد بارسلونا از پاری‌سن‌ژرمن و همچنین پاکو آلکاسر دیگر بازیکن تازه‌وارد این تیم هم آئودی «آر اس  کیو3»را ترجیح داده‌اند.
آئودی؛ حامی رویدادهای جهانی
شرکت خودروسازی آئودی هم مانند مرسدس بنز و ب‌ام‌و جزو خودروسازان لوکس و معروف آلمانی است که خودروهای آنها، ‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان را به خود اختصاص داده است. دفتر مرکزی این شرکت خودروساز آلمانی در شهر اینگولشتات در ایالت بایرن قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه که در ۸ کشور اروپایی دایر هستند، تولید می‌کند. علامت تجاری و لوگوی خودروسازی آئودی چهار حلقه درهم تنیده است. این چهار حلقه ادغام چهار شرکت تحت یک لوگو را نشان می‌دهد. یکی از سیاست‌های مهم تبلیغاتی و برندسازی آئودی حمایت از رویدادهای بزرگ ورزشی، سیاسی و همچنین باشگاه‌های ورزشی مشهور در جهان است. آئودی حامی مالی باشگاه‌های فوتبال زیادی ازجمله بایرن‌مونیخ، چلسی، رئال‌مادرید، بارسلونا و دیگر باشگاه‌های اروپایی است و تاکنون انواع مدل از خودروهای خود را به بازیکنان بزرگ فوتبال جهان اهدا کرده است.






برجسب ها : خودرو

 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
اولین موافق باشید.
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

اولین نظر دهنده باشید جدیدترین مدل‌های آئودی زیرپای بازیکنان بارسلونا
تلگرام
تبلیغ دی اس
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو