شورلت ایمپالا اس‌اس 1964

اگر با بازی‌های کامپیوتری نظیر Midnight Club آشنایی داشته باشید، می‌بینید که در آن پر از خودروهای آمریکایی قدیمی‌بوده که می‌توانید آنرا بدون محدودیت‌های دنیای واقعی، تیونینگ کنید تا یک هات راد خارق العاده خلق شود. هات رادی را نیز که در تصویر می‌بینید، دست کمی‌از هات رادهای طراحی شده در دنیای مجازی ندارد. 

کد : 488
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394
print
نظرات : 0
شورلت ایمپالا اس‌اس 1964

سامیار راشد-اگر با بازی‌های کامپیوتری نظیر Midnight Club آشنایی داشته باشید، می‌بینید که در آن پر از خودروهای آمریکایی قدیمی‌بوده که می‌توانید آنرا بدون محدودیت‌های دنیای واقعی، تیونینگ کنید تا یک هات راد خارق العاده خلق شود. هات رادی را نیز که در تصویر می‌بینید، دست کمی‌از هات رادهای طراحی شده در دنیای مجازی ندارد. 
Rob Maggi، خالق خوش‌ذوق این هات‌راد، با الهام از بازی‌های کامپیوتری تصمیم گرفته است شورولت ایمپالای خود را بدون حد و مرز تیونینگ کند. به گزارش روزنامه «دنیای خودرو» تیونر این شورولتِ سالخورده قدیمی، کارگاهی به نام Master Image Customs و در کالیفرنیا مستقر است. آنها در اولین اقدام، از یک کمک فنر با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کردند. چراکه در شرایط عادی، مشاهده هات‌رادی با چنین ارتفاع پایینی، خوشایند و چشم ‌خواهد بود، اما با عبور از کوچک‌ترین ناهمواری خیابان‌ها، بدون شک زیر بدنه با سطح آسفالت برخورد خواهد کرد و در اینجاست که استفاده از یک سامانه تعلیق با قابلیت تنظیم ارتفاع، کاملا ضروری به‌نظر می‌رسد. قدم بعدی این بود که سامانه فرمان قدیمی‌این ایمپالای سالخورده با بیش از 50 سال قدمت، با یک نمونه نرم‌‌تر هیدرولیکی تعویض شود. 
این پروژه، در ابتدا با رنگ‌آمیزی دیگری تکمیل شده بود اما در مرحله نهایی، Rob تصمیم گرفت آن‌را به رنگ سبز لیمویی متالیک مزین کند. تزئینات آتشین روی بدنه نیز به رنگ آبی و زرد، اثر دستی هنرمندی با نام Steve Van Demon است. این رنگ بدنه، در کنار تزئینات گرافیکی زرد و آبی و قطعات استیل براق، جلوه خاصی را پیدا کرده است. چرخ‌های دیواره کوتاه Falken آن در جلو و عقب، دارای ابعاد 20x8 اینچ هستند. 
وقتی در کابین را باز می‌کنید، با محیطی مشابه به بدنه اما با رنگ‌آمیزی متفاوتی روبه‌رو می‌شوید. داشبورد و کنسول آن، کاملا ‌دست‌ساز است و از طراحی عجیبی بهره می‌برد. این داشبورد با طراحی ساده و مینیمال خود، از ترکیب رنگ آبی و سفید بهره می‌برد که رنگ آبی-خاکستری، همانند موجی روی داشبورد حرکت کرده‌است. صندلی آن با ارتفاع بسیار پایین و پشتی کوتاه، یک هات‌راد اصیل را از آن پدید آورده‌است به‌طوریکه وقتی از نمای جانبی آن‌را مشاهده کنید، نمی‌توانید صندلی‌ها را مشاهده کنید. کف‌پوش سفیدرنگ آن نیز به طرز ماهرانه‌ای با درها و کنسول، یکپارچه شده اند. آنچه را که در تصاویر نمی‌توان مشاهده کرد، سامانه صوتی بی‌نظیر این هات‌راد ساخت سونی است و به خاطر تعداد زیاد قطعه‌های آن و ساب‌ووفر غول‌آسا، سازندگان آن مجبور شدند این بخش را در صندوق عقب جای دهند. 
یکی از مزیت‌های این هات‌راد نسبت به انواع مشابه این‌است که بیشتر قطعات آن، اصلی و با نمونه‌های دست‌ساز تعویض نشده‌است. این موضوع یک ارزش افزوده برای یک هات راد به شمار می‌رود. در زیر کاپوت کشیده این هات‌راد، موتور بلوک کوچک شورولت قرار دارد که اصلاحات و تعمیرات آن‌را کارگاه Pro Machine انجام داده است. رادیاتور و سامانه خروجی اگزوز آن، هردو دست ساز هستند تا بازدهی نیرومحرکه آنرا افزایش دهند



 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
یک موافق
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

اولین نظر دهنده باشید شورلت ایمپالا اس‌اس 1964
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام
تبلیغ دی اس

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو