بارسلونا در ایران طرفدار ندارد

برند اسپانیایی سئات، در سال 1950 در بارسلون اسپانیا تاسیس شد و از زیرمجموعه‌های آئودی و فولکس‌واگن محسوب می‌شود. به گزارش روزنامه «دنیای خودرو» این برند چند سال پیش وارد ایران شد و دو  خودروی لئون و آلتئا را به بازار معرفی کرد.

کد : 805
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394
print
نظرات : 0
بارسلونا در ایران طرفدار ندارد

حسین دلاور-برند اسپانیایی سئات، در سال 1950 در بارسلون اسپانیا تاسیس شد و از زیرمجموعه‌های آئودی و فولکس‌واگن محسوب می‌شود. به گزارش روزنامه «دنیای خودرو» این برند چند سال پیش وارد ایران شد و دو  خودروی لئون و آلتئا را به بازار معرفی کرد. این دو خودرو جزو ماشین‌های هاچ‌بک پنج‌در به حساب می‌آمدند و با موتور دو لیتری قدرتی برابر 150 تا 200 اسب بخار تولید می‌کردند. گیربکس این ماشین‌ها با شش‌دنده اتوماتیک،  از نظر امکانات در سطح خوبی قرار داشتند. مدل 2009 سئات بین 46 تا 48 میلیون تومان قیمت داشت ولی با گذشت زمان و عدم واردات این خودرو  از این کمپانی به عنوان یک شرکت ورشکسته خودرو در بازار ایران یاد ‌شد. اما حالا این شرکت برای سال 2016 نسل جدید لئون را معرفی کرده است که با موتور دو لیتری و با توان تولید 262 تا 287 اسب بخار در کنار ظاهر زیبا پا به بازارهای جهانی خواهد گذاشت. اگر امروز سئات در ایران حضور داشت، مسلما از آن به‌عنوان برندی لوکس و اسپرت یاد می‌شد که تمام اعضا خانواده را راضی می‌کرد.

 ارسال نظرات

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
 
موافق
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

اولین نظر دهنده باشید بارسلونا در ایران طرفدار ندارد
تبلیغ دی اس
سورن ایران خودرو
ایران خودرو دیزل
تلگرام

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو

سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو